7  niezawodnych trików na zwiększenie liczby kliknięć w Twoich mailach

7  niezawodnych trików na zwiększenie liczby kliknięć w Twoich mailach

Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć liczbę kliknięć w swoich mailach? Mam dla Ciebie coś specjalnego – 7 trików, które pozwolą Ci nie tylko zainteresować swoich odbiorców, ale i zwiększyć klikalność Twoich wiadomości. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź, jak te proste sztuczki mogą realnie wpłynąć na rozwój Twojej działalności! Podgląd wideo w formie GIF-a Chcesz zwiększyć liczbę…

E-mail powitalny – 6 błędów, których musisz pozbyć się już dziś! Pobierz checklistę!

E-mail powitalny – 6 błędów, których musisz pozbyć się już dziś! Pobierz checklistę!

Czy wiesz, że Twoi subskrybenci są najbardziej zaangażowani w ciągu 48 godzin po zapisaniu się na Twoją listę mailingową? A e-maile powitalne mają najwyższy współczynnik otwarć (50-60%) spośród wszystkich wiadomości? Dlatego Twój e-mail powitalny musi zwracać uwagę, nie może zniknąć w czeluściach skrzynki Twojego odbiorcy. Sprawdź, jakich błędów nie popełniać, jeśli chcesz być zapamiętana już…

Świąteczna kampania mailingowa – jak wykosić bożonarodzeniową konkurencję?

Świąteczna kampania mailingowa – jak wykosić bożonarodzeniową konkurencję?

Na pewno wiesz, że okres przedświąteczny to istne żniwa, jeśli chodzi o zakupy i wydawanie pieniędzy. Ludzie wpadają w zakupowy szał, a sklepy prześcigają się w  bombardowaniu klientów nowymi produktami i ofertami. Jak sprawić, żeby to właśnie u Ciebie klient zostawił swoje pieniądze? Jest na to sposób. Wykorzystaj świąteczną kampanię mailingową, a wygrasz z konkurencją. …

Test A/B w MailerLite — poznaj sposób na poprawę wyników w swoich kampaniach e-mail marketingowych

Test A/B w MailerLite — poznaj sposób na poprawę wyników w swoich kampaniach e-mail marketingowych

Test A/B — zdarza Ci się, że masz kilka pomysłów na wiadomość e-mail do Twojego odbiorcy i nie wiesz, która będzie lepsza? Podpowiem Ci mały trick. Zrób test A/B. To najszybszy sposób, jeśli chcesz się dowiedzieć, co spodoba się Twojemu odbiorcy. Nie wiesz, jak i co testować? Czytaj dalej, wyjaśnię Ci  wszystko krok po kroku. …

Cold mailing — chcesz go wysyłać? Zobacz, co powinnaś wiedzieć.

Cold mailing — chcesz go wysyłać? Zobacz, co powinnaś wiedzieć.

Cold mailing — z czym Ci się kojarzy? Spam, denerwujące oferty, nękanie mailami kogo tylko popadnie? Wcale nie musi tak być. Pewnie dostawałaś maile, które były niewłaściwie wysyłane. Zdradzę Ci jak, ja wykorzystuję cold mailing, żeby pozyskiwać klientki. Sprawdź, czy dobrze rozumiesz, czym jest cold mailing. To nic innego, jak wiadomość wysłana do osoby, która…