Chcesz w nienachalny sposób zdobywać nowych odbiorców, których zmienisz w lojalnych klientów?

Newsletter to świetny sposób, aby pozyskiwać nowych klientów, dużo lepszy niż media społecznościowe.

Kiedy padnie Facebook i Instagram, zawsze masz swoją bazę, do której możesz wysyłać maile, z którą możesz się kontaktować i dalej sprzedawać swoje produkty lub usługi.

Audyt newslettera 

Masz problem z e-mail marketingiem? Tracisz czas i energię na regularne wysyłanie newsletterów i lead magnetów, a mimo to nie widzisz wzrostu sprzedaży? To może być bardzo frustrujące i zniechęcające, ale ja znam się na tym!

Oferuję Ci profesjonalny audyt Twojego newslettera, który pomoże Ci odkryć mocne i słabe strony Twojej strategii e-mail marketingowej. Nie trać czasu na próby i błędy – skorzystaj z mojej wiedzy i doświadczenia.

Dzięki audytowi Twój newsletter stanie się bardziej efektywny, a Ty osiągniesz zamierzone cele. Zrozumiesz, co jest nie tak i co należy poprawić, aby osiągnąć sukces. Przeanalizuję Twój proces zapisu na newsletter oraz treści, jakie wysyłasz w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Na podstawie wyników otwarć i kliknięć przedstawię Ci szczegółowy raport z propozycją ulepszeń, które pomogą Ci zwiększyć liczbę subskrybentów i sprzedaż. W końcu będziesz mieć pewność, że Twoja strategia działa.

Możesz też skorzystać z mojej pomocy w wprowadzeniu zmian (za dodatkową opłatą).

Nie trać czasu na walkę z e-mail marketingiem samemu – zacznij działać i zarabiać na swojej liście e-mail już teraz!

Inwestycja w audyt to niewielka kwota w porównaniu z tym, co zyskasz dzięki lepiej działającemu newsletterowi.
Cena zaczyna się już od 300 zł brutto. 

Strategia działań newslettera

Jesteś zdezorientowana i zaniepokojona, ponieważ nie masz żadnej strategii działań e-mail marketingowych. Czujesz niepewność, co do tego, jak powinna wyglądać Twoja strategia, jakie cele powinna mieć i jakie treści powinny być zawarte w Twoich e-mailach?

iga

Jednak nie martw się, z moją pomocą będziesz mogła opracować skuteczną strategię. Przeprowadzę Cię przez proces planowania, abyś wiedziała, co krok po kroku należy zrobić.

  • Na początek, omówimy Twoje cele i określimy, co chcesz osiągnąć poprzez e-mail marketing. Czy chcesz zwiększyć sprzedaż produktów lub usług, zwiększyć zasięg swojej marki, czy może zbudować więź z Twoimi klientami? Określenie celów pozwoli nam lepiej dopasować strategię do Twoich potrzeb.
  • Następnie ułożymy mailowy kalendarz treści. Zyskasz zdefiniowany plan działań, Twoje e-maile nie będą wysyłane chaotycznie, ale zgodnie z przewidzianymi akcjami promocyjnymi i sprzedażowymi. Dzięki temu Twój czas i budżet będą wykorzystywane efektywnie.
  • W Twojej strategii skupimy się również na zawartości Twoich e-maili, która powinna być dopasowana do Twojej grupy odbiorców. Zastanowimy się, jakie treści mogą zainteresować Twoich klientów i jak je przekazać w sposób atrakcyjny i skuteczny.
  • Rozumiem, że proces planowania może być trudny i wymagający. Jednak dzięki mojej pomocy, będziesz mieć jasny plan działań, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom i pozwoli osiągnąć Twoje cele związane z e-mail marketingiem. Dzięki temu, nie będziesz musiała działać po omacku, a w efekcie przepalać swojego czasu i budżetu.
  • Potrzebuję szczegółowego opisu Twojej grupy docelowej. Przesyłam Ci do wypełniania szczegółową ankietę, która potem pomoże mi w zaplanowaniu Twojej strategii. 

Cena: 1000 zł brutto

Lead magnet – quiz

Stworzenie lead magnetu, który przyciągnie do Twojego newslettera nowych odbiorców może wydawać się trudne. 

Darmowe przewodniki, kursy, webinary, pliki audio – większość z Twoich odbiorców już to ma i z tego nie korzysta. Czy chcesz, oferować kolejny PDF, który Twój potencjalny subskrybent zignoruje lub w najlepszym wypadku pobierze,  ale za chwilę o nim zapomni? 

Proponuję Ci inne rozwiązanie. Sposób, który pozwala w naturalny sposób odsiać zbieraczy gratisów i bezpłatnych materiałów,  którzy nie mają zamiaru nic kupować. 

Tym rozwiązaniem jest lead magnet w postaci quizu. 

  • Wyobraź sobie, że Twój wzrok przyciąga reklama na Facebooku. W przypadku zwykłego lead magnetu klikasz, zostawiasz swój adres mailowy i za chwilę otrzymujesz prośbę o potwierdzenie swojego adresu na maila. Wchodzisz, potwierdzasz i pobierasz swój prezent. 
  • W przypadku quizu dzieje się inaczej. Z reklamy przechodzisz od razu do pytań, rozwiązujesz je krok po kroku, a na końcu czeka na Ciebie rozwiązanie. Jednak by je poznać zostawiasz swój adres mailowy. Wynik quizu otrzymujesz już po potwierdzeniu swojego maila. Przychodzi on na Twoją skrzynkę pocztową.  
Dlaczego warto postawić na quiz?
  • Ludzie uwielbiają rozwiązywać quizy, których wynik odnosi się do ich sytuacji. Czują się widziani, słuchani i zrozumiani. I to jest najpotężniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek możesz dać swoim odbiorcom. I właśnie takie quizy tworzę. 
  • Dodatkowo lead magnet – quiz jest na polskim rynku e-mail  marketingu czymś nowym, co jeszcze nie spowszedniało. Potrafi dostarczyć bardzo zaangażowaną społeczność do Twojego newslettera.  Wykorzystuje marketing interaktywny, który jest o wiele skuteczniejszy w przyciąganiu uwagi, niż nudny PDF. 
  • Zyskujesz lead magnet, który oferuje spersonalizowane doświadczenia, którego żaden inny lead magnes nie może zapewnić. Pozwoli Ci od razu segmentować swoich odbiorców.  Będziesz mogła personalizować Twoje treści i kierować je do osób z konkretnymi  potrzebami, a nie do wszystkich. Twoja sprzedaż przez wiadomości e-mail stanie się  prostsza i szybsza.   

Cena: 700 zł – 1600 zł brutto
* zależy od stopnia rozbudowania quizu   

Sekwencja powitalna

Ktoś zapisał się do Twojego newslettera? Świetnie!

Ale czy wiesz, że wysłanie jedynie newslettera nie wystarczy, by przekonać odbiorców do zakupu Twoich produktów lub usług? To właśnie dlatego warto zainwestować w sekwencję powitalną, która pozwoli Ci zbudować trwałą relację z Twoimi subskrybentami.

Dzięki sekwencji powitalnej, możesz przeprowadzić pierwszą sprzedaż w sposób naturalny i bez natrętnego spamowania.

  • W sekwencji, którą dla Ciebie przygotuję, opowiesz swoją historię, pokażesz w czym możesz pomóc swojemu odbiorcy, zaproponujesz rozwiązanie konkretnego problemu z którym się zmaga oraz przedstawisz historię Twoich zadowolonych klientów. Całość zakończysz zachętą do zakupu pierwszego produktu lub zapisu na konsultacje.
  • Dzięki tej sekwencji dasz się poznać swoim odbiorcom, zbudujesz z nimi relację opartą na zaufaniu i przekonasz ich do swojej oferty. A ja zapewnię, że cały proces przebiegnie w sposób naturalny i bez uczucia wciskania.
  • Aby przygotować sekwencję powitalną potrzebuję wypełnionego briefu, case studies Twoich klientów, jeden zasób którym chcesz się podzielić z odbiorcami, oraz informację o celu ścieżki powitalnej (czy to zapis na konsultacje, pierwsza sprzedaż produktu lub usługi).

Nie czekaj dłużej, zainwestuj w sekwencję powitalną i zbuduj trwałe relacje z Twoimi subskrybentami. Cena za moją usługę to jedynie 600 zł brutto.

Sekwencja sprzedażowa

Boisz się sprzedawać? Nie wiesz, co pisać, żeby nie brzmiało to jak u przekupki na targu, która na siłę coś Ci wciska, mimo że opierasz się przed tym rękami i nogami?
I  przede wszystkim chcesz, aby było to skuteczne… 

Nie martw się, mogę Ci pomóc! Bez względu na to, czy stworzyłaś świetny kurs, program mentoringowy, czy też napisałaś e-booka, w mojej sekwencji sprzedażowej znajdziesz maile, które skutecznie przekonają Twoich odbiorców do zakupu.

  • Najpierw przedstawimy problem Twojego klienta, a następnie zaproponujemy Twoją ofertę jako idealne rozwiązanie. Wszystko opisane będzie językiem korzyści, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i skłonić ich do zakupu.
  • Dodatkowo, w sekwencji znajdą się maile obalające obiekcje Twojego klienta oraz zachęcające do zakupu w przypadku porzuconego koszyka. Wszystko po to, aby Twoja sprzedaż była maksymalnie skuteczna.
  • Stworzę dla Ciebie sekwencję od 5 do 10 maili sprzedażowych, w tym również maile przed i po webinarze. Oczywiście, całość zostanie automatyzowana, abyś mogła cieszyć się zyskami, nie musząc poświęcać czasu na ręczne wysyłanie wiadomości.

Cena: 500 – 1000 zł brutto
(zależy od ceny produktu, który chcesz sprzedać). 

Treści evergreen do newslettera

Wyobraź sobie, że siedzisz przed pustą kartką lub ekranem komputera, próbując wymyślić coś interesującego, co przyciągnie uwagę Twoich odbiorców i zachęci ich do działania. Jednak każde podejście kończy się fiaskiem, ponieważ nie masz weny na regularne pisanie wiadomości.

A może nie masz czasu? Twój program mentoringowy lub kurs sprzedał się jak  świeże bułeczki i skupiasz się na pracy z kursantami? Gratulacje! Ale teraz chcesz skupić się na pracy z kursantami lub klientami i nie masz czasu na pisanie wiadomości.

Jednak nie musisz się martwić. Z moją pomocą będziesz mogła nadal docierać do swoich odbiorców ze swoją treścią i ofertą, nawet jeśli nie masz czasu pisać ich regularnie. Zapewnię Ci skuteczną strategię i pomogę w jej wdrożeniu.

Otrzymasz 4 maile w miesiącu z propozycją grafik i harmonogramem wysyłki. Gotowe teksty wprowadzę do Twojego systemu mailingowego i zaplanuję ich wysyłkę.

Jakie maile dla Ciebie stworzę?
Przede wszystkim  stale aktualne i przydatne dla Twoich odbiorców, niezależnie od czasu, w którym zostaną przeczytane. Oparte na tematach, które nie tracą na aktualności i które są nadal ważne i przydatne dla Twojej grupy odbiorców. Dzięki temu maile te będą aktualne, nawet po dłuższym czasie. Są to m.in.: 

  • Najczęściej zadawane pytania – mail zawierający odpowiedzi na powtarzające się pytania czytelników i subskrybentów.
  • Case studies – stworzę maila ze szczegółowymi  informacjami o wynikach Twoich klientów lub podopiecznych. Określ, jaki mieli problem i jak im pomogłaś – a ja to opiszę. 
  • Teaser do istniejącego posta – napiszę  e-mail z zajawką Twojego posta na blogu.
  • Narzędzia i zasoby – podziel się informacją, o swoich ulubionych narzędziach z których korzystasz w swojej pracy.
  • Obalanie mitów – wiadomość przedstawiająca mity, które Twoi subskrybenci mogą uważać za prawdziwe.
  • Za kulisami – opowiemy, co dzieje się w Twojej firmie.
  • Twoje osobiste historie – pokażę Twoje zmagania z jakimś tematem, w którym działasz lub opowiem Twoją historię.

Stworzę dla Ciebie e-maile na kilka tygodni lub nawet miesięcy do przodu. Dzięki temu będziesz mieć spokojną głowę, że Twoi subskrybenci otrzymają regularne wiadomości, nawet wtedy, gdy Ty będziesz zajęta innymi obowiązkami.

Możesz wykorzystać treści evergreen do edukowania swoich subskrybentów na tematy związane z Twoim biznesem, co zwiększy  zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami.

Cena: 650 zł brutto (przy 4 mailach w miesiącu)  – podpisujemy umowę na minimum 3 miesiące.

A może masz inny pomysł? Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie, a przygotuję specjalną ofertę tylko dla Ciebie. 

O tym, jak pracuję z newsletterem, przekonały się moje klientki.